News jucării

După mama Chewbacca a venit și Speak Out

Speak Out társasjáték

Videoclipul lui Barb Hamm, cu ultimul joc de masă al lui Hasbro, a fost vizionat de 28 de milioane în 5 zile și de un total de peste 38 de milioane în prima săptămână. Și jocurile lui Hasbro sunt foarte norocoase în ceea ce privește difuzarea videoclipurilor cu o viteză spectaculoasă pe social media.

 

În 2015, videoclipul încărcat din jocul Pie Face de la Rocket Games a fost rapid făcut clic de peste 30 de milioane de oameni, iar Hasbro nu a ezitat și s-a lovit de joc. Achiziția a fost o decizie deosebit de bună, deoarece Pie Face a devenit unul dintre cele mai populare jocuri de societate lansate vreodată pentru producătorul american, care va prezenta ultima sa versiune, Pie Face Showdown, anul acesta.

 

La începutul acestui an, Candace Payne, o mamă obișnuită, și-a difuzat videoclipul live pe facebook în timp ce își conduce mașina într-o mască Hasbro Chewbacca, însoțită de râsuri isterice. Mama din înregistrare a fost blocată instantaneu cu numele Chubakka-mama, iar videoclipul a devenit cel mai vizionat login live din istoria site-ului social, cu peste 91 de milioane de vizualizări. Candace Payne a devenit o celebritate, iar măștile lui Hasbro Chewbacca sunt o penurie imensă în întreaga lume.


Speak Out társasjáték doboz

Și cea mai recentă nebunie a fost comisă de o mamă din Missouri, Barb Hamm, din Mack Creek, cu ajutorul noutății lui Hasbro din acest an. El și copiii săi tocmai jucau un joc numit Speak Out, în care fraze variate, neobișnuite și lungi trebuiau citite de pe un card, iar un coechipier trebuia să-și dea seama de fraza sau propoziția citită. Într-o anumită dificultate, jucătorul care povestește are o bucată de plastic asemănătoare cu o bucată, care face imposibilă pronunțarea corectă a cuvintelor, introducând astfel o mulțime de distracție în joc.

 

Barb Hamm încearcă să rostească expresia „spionat la planetariu” în videoclipul său, iar oamenii de pe Internet au crezut că încercarea sa a fost atât de amuzantă încât 28 de milioane de oameni au urmărit piesa în 5 zile. De la lansarea videoclipului, jocul de masă Speak Out, care a debutat în iunie, a devenit unul dintre cei mai căutați termeni din întreaga lume.


Numai timpul poate decide dacă videoclipul lui Barb Hamm va crește și cererea pentru jocul de masă Speak Out într-un mod similar cu ceea ce s-a întâmplat cu jocul de masă Pie Face și masca Chewbacca, dar nu poate exista nicio îndoială că va avea un impact foarte pozitiv asupra promovării jocului.