News jucării

Crayola pe vârf

În 2011 Crayola, deținută de Vivid a depășit toate celelalte mărci de papetărie de pe piață. Datorită controlului lui Vivid, acesta a fost dublat vânzările de la achiziționarea popularului Crayola în 2006. Comentând performanța de anul trecut, Leon Jarmolowicz, Director de vânzări la Crayola, a declarat: „Cifrele NPD arată o creștere medie de 13 la sută an de an, depășind cu mult alți concurenți de pe piața creativă.

Jarmolowich atribuie popularitatea brandului lansării Catwalk Creations, o linie de mare succes. El a adăugat: "În urmă cu șase ani, impulsul a fost complet nou și am lucrat la revitalizarea mărcii. Investițiile, dezvoltarea de noi produse și reclame TV au fost cele care au oferit rezultatele pe care le-am dorit."

Crayola se angajează să păstreze ritmul cu mai mult de treizeci de produse noi pentru Toy Flair din acest an.

catwalk