În 2011 Crayola, deținută de Vivid a depășit toate celelalte mărci de papetărie de pe piață. Datorită controlului lui Vivid, acesta a fost dublat vânzările de la achiziționarea popularului Crayola în 2006. Comentând performanța de anul trecut, Leon Jarmolowicz, Director de vânzări la Crayola, a declarat: „Cifrele NPD arată o creștere medie de 13 la sută an de an, depășind cu mult alți concurenți de pe piața creativă.
Jarmolowich atribuie popularitatea brandului lansării Catwalk Creations, o linie de mare succes. El a adăugat: "În urmă cu șase ani, impulsul a fost complet nou și am lucrat la revitalizarea mărcii. Investițiile, dezvoltarea de noi produse și reclame TV au fost cele care au oferit rezultatele pe care le-am dorit."
Crayola se angajează să păstreze ritmul cu mai mult de treizeci de produse noi pentru Toy Flair din acest an.
Pagina foloseşte cookies pentru informaţiile necesare. Dacă nu doriţi cookies, puteţi opta pentru neacceptarea sau ştergerea acestora de pe pagina Dumneavoastră de start.